marți, 31 mai 2011

...

Simt cu se scurg pe mine picaturile de ploaie,parca si atingerea lor ma doare,curg incet...si parca ar chema neincetat cavalerul meu in armura stralucitoare,as vrea sa vina sa ma salveze caci ma tarasc in durere.Am fost ranita...de greselile lui.Asa ca vino si salveaza-ma!L-am pus pe el pe primul loc, crezand ca va sta...Dar n-a putut potoli furtuna si mi-a lasat ploaia.In timp,pozele palesc,se usuca ca si iubirea ce a fost odata si tot ce ramane sunt aceste rame goale...Nopti nedormite si zile furtunoase ,am dovada ca lumea se schimba si tot ce ramane sunt aceste rame goale.Tot ce ramane sunt numai goluri...ce fac simtita prezenta unei dureri imense.Poti simti aceste lacrimi,pe perna mea?Continua sa cada deoacere...m-am intepat in spinii ce persona ta ii poarta si acum sangerez , sunt singura din nou.Sunt ranita,dar imi asum vina caci am facut cea mai mare greseala ca te-am iubit, ar fi trebuit sa realizez de la inceput...L-am pus pe el pe primul loc,crezand ca va face ce alti nu au facut inainte sa ma iubeasca si sa ma faca fericita,dar fericirea mea s-a dus,s-a stins odata cu asa zisa iubire puratata de tine fata de mine.
 Nimic nu e la fel ca inainte ,nu pot să merg mai departe, nu vreau sa incerc toata fericirea pe care am cunoscut-o a fost luata departe printr-un sarut lent de bun ramas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu