duminică, 8 mai 2011

                         Au fost atatea flori,dar eu pe tine te-am ales si am vrut doar pentru mine sa te cresc sa nu te dau la nimeni.Si ai crescut in ochii mei,ma linisteam cand te priveam,credeam ca  tu esti viata mea si n-am vazut un camp de flori ca te vedeam numai pe tine si atunci cand te priveam parca aveai alte culori.Dar timpul te-a schmbat si pe tulpina ta plapanda au inceput sa creasca tepi imi era teama sa te mai ating,in brate sa te strang,spune-mi daca stii ce inseamna sa simti dezamagire provocata de o parte din tine,sufletul tau urla-n tine dar lasa-l trebuie sa ii dai pace,nu mai ai ce-i face fiindca nu mai e cea a fost odata.
             Inainte scotea ce era mai bun din tine acum nimic,provoaca doar ura si durere te face sa plangi sa suferi sa vezi ca s-a schimbat si nu iti vine sa crezi ca odata ii spuneai "Cere orice si vei primi",iar azi daca ai avea puterea necesara ai lovi si ai tipa dar nu poti ca doar a crescut si s-a maturizat in ochii tai si pana la urma,tu ii pastrezi amintire de alta data nu de ce a devenit acum.Si peste inima ta ploua chiar daca afara este soare,te-ai inchis in casa si asculti furtuna din tine si nu stii cum sa te impaci singura,te chinui.Ai incercat sa cresti si alte flori dar nici una nu era ca el,te plictiseu ca erau banale numai el a fost o floare speciala si nu si-a dat seama cata  contat pentru tine.Nu intelegi cum de ieri a fost dependenta,azi pura nepasare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu