joi, 2 iunie 2011

Cineva!

Si asta este despre cat de mult am nevoie de tine si nu ma pot opri, tot ce faci tu ma face sa zambesc poate sa nu-mi placa pentru un moment .Nu...dar tu nu ma vei lasa ,tu ma incurci apoi ma saruti  si tot dintr-o data uit ca m-ai incurcat nu pot sa-mi amintesc ce ai facut ma faci sa nu mai cred ca ai gresit! Dar urasc asta tu sti exact ce sa faci deci nu pot sta suparata pe tine pentru prea mult timp...e nebunesc dar urasc asta.Tu sti exact cum sa atingi cu delicatetea undi ploi de mai subiectul ce pentru alti e tabu,esti altfel.Deci nu mai vreau sa ma agit si sa ma mai lupt dispretuiesc ca te ador,dar am nevoie de cineva langa mine, cineva sa ma indrume pe drumul cel bun sa-mi spuna unde este o parte de cunoastere de care am nevoie, am sa innebunesc si stiu ca lumea e a mea. La naiba tot ce vreau e cineva care sa observe ca zdrancan si sa-mi dea o mana de ajutor ei zic:"Fiecare are nevoie de cineva care sa-l inteleaga" pai  asta ma include si pe mine..  
Si tot ce vreau e cineva sa fie acolo pentru mine cineva caruia sa-i pese cu adevarat dar eu doar visez e ca si cum as tipa in gol in mijlocul marii de neajutorat dar vezi,n-am invatat niciodata sa inot cineva sa ma salveze..dinou am nevoie de tine!Cineva sa ma prinda atunci cand cad,cineva sa ma ajute sa trec peste toate cineva in care sa am incredere,spune-mi daca cer prea mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu