duminică, 8 mai 2011

Rasaritul impreunaa

                                 Vad un rasarit de soare,un chibirt si o tigare...zambesc caci parfumul tau ma inconjuara,ma privesc in oglinda si vad poza ta,tanjesc sa iau o supra dooza din iubirea ta.O simpla dimineata,nu am chef de nimic mi-as dori sa fi aici sa ma atingi,doar un pic...ma uit dinou pe geam si realizez cu stupoare ca te cunosc doar de o luna si simt ca faci parte din mine,las lumea sa vorbeasca atata timp cand sunt alaturi de tine universul meu se contureaza.Si las timpul sa treaca,nu vei scapa de mine nici in viata de apoi,nu te uita inapoi si nu te mai pierde prin vise priveste inainte eu te astept cu bratele deschise.Dintr-o mie de sperante,ti-am ales niste cuvinte gandeste-te ce frumos va fii de acum inainte.
             Tu,mai facut sa fiu ca inainte oricand vei da de greu voi fi aici sa te ajut,nu incerca sa ma schimbi mi-e imposibil sa te mint.Invata-ma ce-i iubirea atata timp cat mai am timp,sa te ating si stiu ca ma aprobi.Sunt sincera cu tine imi poti citi-n ochi,nu-ti ascunde sentimentele ca asta ne desparte impreuna avem puterea sa trecem peste toate.Am o singura tendinta,o singura dorinta sa fiu condamnata cu tine la o singura sentinta,sa te feresc de iad si sa te aduc in rai,caci pentru totdeauna langa mine vreau sa stai,sa te am sa ma ai.Si putem fi impreuna daca si tu vrei,sa lasam pe restul,sa tinem cont doar de noi sa cladim o lume doar cu noi doi.
             Tu ai devenit cheia ce poate descuia inima mea,nimeni nu mai poate intra in ea atata timp cat tu vrei sa impartim iubirea si sa invatam sa nu mai avem secrete unul fata de altul. 
            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu