duminică, 15 mai 2011

Aici..acum!


                                   Aici ne intalnim ca si prima oara,iarasi fata in fata,tu si eu acum doar doua umbre ce poarta amintiri despre dezastrele unor iubiri,linistea dintre noi taie ca un cutit si ma intreb care dintre noi va fi primul care va spune ce simtim,in capul meu se invart multe chesti,doare ma gandesc la ce ar fi "daca am fi tu si eu,impreuna" ce frumos...E ca si cum ai fi la mile distanta de mine,cu toate ca esti chiar langa mine,pe aceasi banca sau in acelasi loc dar eu nu gasesc cuvintele potrivite sa iti spun tot ce simt si nu imi pot ascunde lacrimile ce se scurg pe fata mea si cersesc de la tine,iubire.Cine e de vina de ce nu pot sa iti spun ce simt?Cred ca ma placi adica mereu imi acorzi atentie,dar imi e teama cand o sa fiu eu pregatita sa iti spun ce simt,sa nu fie prea tarziu caci dragostea e ca un anotimp ea se schimba...Si de fiecare data cand ma gandesc la asta imi vine sa plang,cu rauri de emotii dar nu mai am lacrimi...Tu ai aparut de nicaieri si m-ai facut sa te plac,pacat ca nu cantam amandoi acelasi cantec,eu nu sunt singura care te place,iar tu esti prea orb sa vezi cate te plac,nu ma vezi nici pe mine nici pe alta,motivul poate placi o alta fata sau nu stiu dar un lucru este sigur cand sunt alaturi de tine ma faci sa ma gandesc la viitor.
                               Tu,da acelasi tu,ai devenit dependenta mea raza mea de soare ce este mereu pe cer chiar de este nor,tu imi dai puterea sa merg mai departe...Imi e teama ca daca iti acord o sansa si imi dazvalui toate sentimentele mele fata de tine imi vei calca pe mandrie si am patit deja asta si nu vreau,nu mai suport,ca totusi si eu sunt un om.Si cateodata imi doresc atat de mult sa nu mai vad aceei ochi,crede-ma cand spun asta,dar fara ochii aia parca nimic nu mai are sens.Acum e o alta zi,o alta amintire,ca tu nu esti aici cu mine...oare daca ti-as spune ce simt s-ar schimba ceva.Vreau sa ma iubesti ca si cand as fii ultima fata ce intra in viata ta,asa ca baiete uita de lume hai sa fim doar eu si tu,te voi face sa iti inghiti mandria si sa ma iubesti doar pe mine.
                            Vreau sa ma faci sa ma simt ca si cand as fii singura fata din lume si sa ma iubesti doare pe mine,caci sunt singura care te intelege si in preajma careia poti fi tu fara alte obligatii.Si sunt hotarata sa iti acord o sansa cu toate ca prietenele mele spun ca esti prea gagicar,dar eu vreau sa incerc vreau sa te am sa te cunosc,cum niciuna nu a facut-o pana acum.M-am indragostit prosteste,nu vorbi cu mine ca si cand as fii o proasta ca nu sunt sa stii si daca fata de altele reusesiti sa te prefaci sa le minti in fata,ei bine eu nu sunt ele vreau sa te cunosc mai bine.Prietenele imi spun ca de ce imi pierd timpul cand stiu bine ca tu nu esti pentru mine,tu inseli,minti si nu iubesti,dar stiu ca te pot avea si te pot face sa ma iubesti,doar daca mi-ai acorda o sansa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu