vineri, 20 mai 2011

Visele unui copil!

                        Cand eram,fetita mica,visam la printul din povesti ce calarea un cal alb...ce frumos,acum ca am crescut am realizat ca nu exista acest vis al unui copil naiv ce credea in basme.Ani au trecut si odata cu ei si eu am crescut si am intalnit fel de fel de oameni cu gusturi, ideei si principii diferite fata de ale mele.Am inteles ca de multe ori se intampla sa fii in plus acolo unde candva erai totul,sa iubesti intens fara sa stii ca insemni ceva pentru aceea persoana,sa urasti fara motiv,sa te indragostesti dintr-o privire...da asa e viata,buna sau rea doar una ai si trebuie sa o traiesti.Acum la 15 ani,pe care ii am am intalnit acel "print"doar ca el nu are cal alb si nici averea unui adevarat print,dar nici nu ma intereseaza ca pana la urma bani nu fac fericire.Ce pot sa spun e special,diferit,o privire si ma dat gata,mi-a luat mintile mi s-a pus pata si tot ce face pare atat de neobisnuit cu toate ca este ceva banal,a aparut in viata mea dupa atata timp si vreau sa ma faca fericita,sa nu ma dezamageasca nicodata.As vrea sa ii simt buzle langa ale mele.Cred ca Dumnezeu la trimis alaturi de mine sa aibe grija de mine sa nu gresesc in viata,ii multumesc ca exita si ca este langa mine,imi aduce lumina in viata,vreau sa fie alaturi de mine sa trecem peste toate impreuna poate sa fie rau sau bine dar sa nu conteze nimic ca el e langa mine si randurile astea am simtit nevoia sa le scriu.
                        Orice alaturi de tine ma face sa par speciala,ca tu ma faci sa uit de restul sa ma simt bine asa cum sunt eu fara sa am nevoie de altceva! 
               

Un comentariu: