sâmbătă, 21 mai 2011

Vara asta

                            Ultima luna a primaveri,o da,inca un pas spre vacanta de vara cel mai frumos lucru din tot anul soare,cald si odata cu toate astea si noi povesti de iubire.Azi  21 mai soarele mi-a mangaiat fata cu razele sale calde  si imi sopteste sa deschid fereastra,il ascult,o deschid si toata camera se umple de lumina si  parca razele lui se joaca,se pare ca alearga prin toata camera ca si cum ar fi un carusel,ce dimineata frumoasa!Iubesc soarele si tot ce tine de el,in camera miroase a ciocolata,ma apuc si caut nu o vad pe nicaieri,dezastrul este prea mare...dar am o pofta imensa de a manca ceva dulce,rascolesc peste tot,ador cicolata!Ma apuc sa fac curat in speranta de a-mi aseza o vaza cu flori pe birou,da acele flori sunt speciale,sunt de la o persoana pe care chiar o ador din toate punctele de vedere,orice clipa petrecuta alaturi de el este superba nimeni nu il poate inlocui.
             Revenim,vara deja isi face simtita prezenta,totul in jur este plin de viata si culoare,este perfect.Iubesc lucrul asta numit fericirea,iar fericire imi este adusa de 3 lucruri:1.persoanele care tin la mine,2.vara si 3.el...cum spuneam tot ce face este absolut genial,el face parte din vara aceasta,momentan este prioritatea mea!Nu stiu de ce imi place atat de mult,poate chiar este deosebit?Sau este doar in mintea mea...nu conteaza stiu doar ca el face parte din vara asta...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu