luni, 23 mai 2011

I hate this part...

Conduci incet pe drumul spre casa,radioul e singurul lucru care se poate auzi acum,noi nu ne-am vorbit nici-un cuvant de cand am plecat,afara este ger dar intre noi este si mai frig...timpul trece de parca ar sta pe loc,odata te iubeam acum te urasc,urasc partea asta,nu inteleg cum iubirea s-a transformat in ura.De ce?Parca totul incetineste acum astept fiindca presimt ca este parte unde sfarsitul incepe,imi doream ca asta sa nu se intample niciodata si tu sa ma iubesti mereu,dar nu a fost asa.Nu mai putem rezista impreuna,credeam ca suntem mai puternici dar tot ce facem este sa zabovim,nu vreau sa mai incerc sa te am langa mine tot ce pot face e sa iti spun "Ramas bun",urasc partea asta chiar nu o pot suporta nu credeam ca se va intampla.
In fiecari zi aceeasi poveste plictisitoare,trebuie sa imi fac curaj sa iti spun inainte de culcare,dar daca vei afla oare vei mai dormi?Ma doare al dracu de tare sa te fac sa suferi din cauza mea,dar nu mai are nici sens, nici rost trebuie sa acceptam totul s-a terminat,urasc sa recunosc,cat de tare ai fii tu vad ca inca tii la mine,chiar inca iti pasa si acum te-am facut sa suferi... Stiu ca ma vei ruga sa rezist si sa merg mai departe,ca si cum totul e normal dar nu mai este timp pentru alte minciuni,pentru ca vad apusul in ochii taï,iar asta inseamna ca trebuie sa plec,urasc partea asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu