marți, 17 mai 2011

As vrea sa am...

                                       Vrei sa ma ajuti dar nu prea poti,imi place modul in care va fac sa va simtiti cand imi cititi aceste fraze,doar ca de data asta am ramas cam blocata intre realitate si fantezie.Il vreau atunci cand altii il resping,pentru mine mereu va fii pe primul loc fiindca este cel mai dulce drog.Se poate spune ca el ma invatat sa zambesc dupa atata timp ce durerea mi-a triumfat in viata si stiu ca e real,am o groaza de motive sa spun ca il iubesc e tot ce mi-as dori de la cineva.As face orice sa imi pierd timpul cu tine!Cand esti langa mine nu mai am nevoie de nimeni si nimic,parca si timpul sta pe loc iar vantul si opreste suieratul sau atunci cand suntem impreuna...doar noi doi ,tu si eu.Nu imi place matematica chiar deloc,dar pentru tine numar si calculez fiecare clipa petrecuta impreuna si fiecare zi ce ne apropie si mai mult,din cauza lui da,da din cauza lui ma facut sa imi doresc mai mult si sa nu ma multumesc niciodata cu ce am,pot sa zic 1000 de cuvinte si jur ca nu fac risipa ca doar ti le spun tie.Te iubesc din suflet,jur,daca vei simti vreodata nevoia sa imi vorbesti stii si tu unde ma gasesti,daca uiti ia-o pe strada unde ne-am vazut prima data si ai sa ma gasesti!Si mai trece cate-o zi doare din ce in ce mai tare ca incerc sa-mi vad de viata sa te las in pace,dar cand ochii tai iti stralucesc ma cuprinde un sentiment aparte si uit pe loc de toate si doar pe tine te zaresc.
                                   Incerc sa iti spun ce simt dar nu am cuvinte,tocmai daia scriu aici tot,fiindca nu am puterea sa iti spun ca...eu te iubesc....Dar acum privesc perti,dezvelita si uitata de lume si incerc  sa vad in raul asta lucrurile bune,dar gasesc doar fragmente de iubire ce nu dispar din mintea mea.Mai ramane doar un lucru urma unei iubiri purtate de o fata catre un baiat! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu