luni, 9 mai 2011

Special boy!

                   Mi-am petrecut timpul doar gandindu-ma la tine,in fiecare zi imi este intradevar foarte dor de tine.Hai sa ne intalnim la jumatatea derumului exact la granita,asta in cazul in care voi astepta pentru tine,inima mea bate mai tare cand tu esti in preajma te voi astepta,esti ultima dorinta a mea.Eu eram pe acelasi drum pregatita mereu sa te astept mai am o singura intrebare si o ultima dorinta de ce sa renunt la ce imi place?Toti in jurul meu se-ntreaba pentru cine scriu toate astea,dar numai tu esti in mintea mea eu vreau sa fiu a ta nu a altuia.A fost o perioada in care tristete ma blocase dar tu ai facut ca totul sa fie mai frumos te vreau langa mine sa fim amandoi in lume sa ne fie bine,vreau sa ma cuprinzi in brate si sa ma alinti cum sti.
           Ma gandesc cum sa fac sa te aduc langa mine cat mai repede cu putinta ca nimeni nu face ca mine din noapte zi si aduc zile senine pentru tine,cand ma vei striga voi fi langa tine si la rau cat si la bine ca pana la urma nimeni nu mi-a adus zabetul pe buze asa cum ai facut tu,si stii bine ca noaptea trecuta doar la tine m-am gandit,mintile mi le-ai sucit.De cateva luni nu am avut parte de multa fericire,simteam ca imi lipseste ceva,era prezenta unui baiat adevarat in preajma mea.Dar prezenta nu imi ajunge vreau mai mult de atat,vreau sa ma inveti sa iubesc,caci pe tine cand te vad simt ca inebunesc,eu duc lipsa unei iubiri adevarate trebuie sa imi dea cineva curajul sa vad ca se poate sa iubesc dinou si sa fiu iubita fara sa trebuiasca sa mai fiu ranita.
          Tu esti pur si simplu adorabil,pentru mine esti printul din revista si chiar daca ai si tu defecte pentru mine nu conteaza pentru ca esti o persoana speciala,care cred ca isi doreste sa iubeasca cu adevarat fara sa fie batjocorit de o panarama.Deci hai sa realizam amandoi vrem sa iubim,sa simtim ca traim hai sa ne cunoastem mai bine sa vedem ce poate sa iasa... 
 

Un comentariu: