joi, 12 mai 2011

My lovee:X

                                  Stiu ca esti inca un baietas dar in curand devii barbat si inca unul adevarat te voi anunta mereu cand voi avea nevoie de un golan care sa imi fie alaturi si sa ma sustina sa ma fereasca de alcool si cocaina,ca am nevoie de un pustan care sa imi lumineze viata ca am intalnit atatia care m-au dezamagit.Vreau ce iubesc eu sa fie numai al meu,fiindca eu sunt foarte incapatanata si nu as vrea sa ma lasi pentru alta fata,e timpul sa imi arati ca ma iubesti.Trebuie sa ne cunoastem mai bine sa vedem daca ne-ar fi bine impreuna caci am senzatia ca  ne-am putea iubi cu adevarat,caci am nevoie de un tip ce m-ar trata cu interes si devotament,imi amintesc clipele cand ne-am cunoscut zambeai continuu,iar eu doar in ochi te priveam.
                        Chiar si atunci cand voi trece prin faze grele tie iti voi spune ca mereu tu ma vei intelege si imi vei fii aproape iar fiecare zambet de-al tau ma va face de 1000 de ori mai fericita,vreau ca timpul sa ne uneasca destinele si sa faca sa traim o singura viata si sa ne iubim mereu ca unul fara altul parca traim degeaba.Vreau ca tu sa imi faci viata mai buna sa ma faci sa simt ca traiesc sa iubesc cu adevarat,sa ne intelegem perfect sa ne spunem totul in fata sa imi zici ce trebuie sa mai schimb sau sa adaug la caracter.Eu am nevoie de tine si tu ai nevoie de mine chiar daca nu arati dar se vede,si numai tu ma poti iubi,ti-as sugera sa treci peste mandria de sine caci dragostea invinge intodeauna ca si in filme.Nu vreau sa scriu o poveste cu Happy End ci una care va dura la nesfarsit doar tu si eu,ar fi frumos m-ai face sa ma simt mai bine ca niciodata,nu vreau sa te pierd si nu te voi pierde cand auzi vorbele lumi te rog eu nu le crede.
                     Sper ca nu esti vre-un badaran care sa vrea numai sex,sau sa stea cu mine doar din interes,fiindca eu nici nu pot sa iti explic in cuvinte ce simt pentru tine pur si simplu te ador!Tu ma faci sa uit de probleme nu stiu cum reusesti dar stiu ca mereu iti merge,doar tu ma scoti din minti nu stiu cat voi mai putea sa iti ascund asta...Iubesc sau te urasc nici macar nu stiu dar in ambele cazuri ma gandesc la tine si in secret imi e dor de tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu