luni, 30 mai 2011

Un oarecare!

     Arati ca un prost acum stand pe langa casa mea cerandu-mi iertare,te rog esti chiar penibil.Esti asa urat cand plangi,nu iti sta bine,te rog inceteaza,atragi atentia la lume si asta ma enerveaza.Nu-mi spune mie ca iti pare rau,ca nu iti pare rau ,iubire,cand stiu prea bine ca iti pare rau doar pentru ca ai fost prins.Dar a fost un show pe cinste chiar mai avut , dar acum e timpul sa pleci cortina s-a tras in sfarsit.A fost un show pe cinste,foarte distractiv,dar s-a terminat acum  du-te si fa o plecaciune,cealalta ea din viata ta te va aclama!
 Vorbesti despre "Fato te iubesc,tu esti aleasa mea..." aceasta arata ca o reluare,te rog, inceteaza.Altceva ce mai e?Si premiul pentru cel mai bun mincinos merge la tine,pentru ca mai facut sa cred ca o sa-mi fii credincios sa-ti auzim discursul,gen "Tu esti fata mea si doar pe tine te iubesc",da cuvintele astea le-au mai spus si alti,credeam ca tu vei fi mai original speram sa aud ceva nou,dar nu am reusit.Mi-am dat seama prea tarziu ca tu esti la fel ca oricare el ce intra si iese in viata mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu