duminică, 15 mai 2011

Complicat!?

                                  Nu esti usor de iubit,esti complicat dar totusi cred ca pentru asta te ador,totul cu tine pare complicat esti greu de inteles...Dar totusi atat de adorabil.
                                 Uneori te pricep...  Uneori nu te inteleg...Uneori te iubesc..Uneori nu te suport...Uneori vreau sa te imbratisez...Unerori vreau sa te alung...De cele mai multe ori vreau sa te sarut....Dar imi vine sa te lovesc in fata cand faci pe prostul,iti place sa pari fara ajutor si adori sa ma auzi cum iti spun lasa ca te ajut eu si atunci vad cum pe fata ta apare un zambet,de ce iti place sa ma enervezi si sa ma faci sa te iubesc in acelasi timp?Caci de fiecare data cand negi ca ma iubesti si arunci niste cuvinte ca si cum eu nu insemn nimic pentru tine,spun ca am terminat-o cu tine dar cand incepi si imi zambesti ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat ma faci iar sa ma razgandesc si sa spun ca te iubesc.Si cand te prind,imi scapi...Cateodata te citesc si te inteleg atat de bine,dar uneori nu mai gasesc pagina si te pierd prin suprafata arida a pamantului,ca tu poti aduce si soare si ploi in acelasi timp,uneori simt ca vom fii impreuna pentru totdeauna dar cand ma enervezi as vrea sa pleci sa dispari,te crezi perfect si cateodata prea inganfat esti,fiindca tu crezi ca toate sunt la picioarele tale dar nu e chiar asa..
           Esti frumos,da, dar totusi  hai lasa mandria de sine si lasa-ma sa te cunosc mai bine ca tu nu esti ca restul tu pentru mine esti special,dar cand mi se pare ca te cunosc mai bine atunci imi scapi..
                                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu