marți, 17 mai 2011

Lupta..

                           Nu stiu de unde si cum sa incep,e complicat sa lupti intr-un razboi pe care stii ca nu il vei castiga, e greu sa speri la un trofeu ce nu poate fii atins cu toate ca ti-l doresti.In lupta pentru acest trofeu sunt multe persoane implicate,chiar si o prietena foarte buna,nu stiu ce sa fac sa renunt sau sa continui sa lupt?Dar acesta lupta imi consuma tot cheful si energia mea,dar stiu ca merita pentru ca tanjitul premiu este dorit de toate,tot ce incerc sa spun este ca daca eu ma aflu aici mintea si sufletul meu sunt mereu intr-un carusel nesfarsit care odata va ajunge la tine.Si cand luminile sunt stinse tu esti steaua mea,chiar daca si ea te place stii bine ca ea nu poate fii ca mine,ea nu te cunoastea te place doar pentru felul in care arati dar eu te plac pentru ceea ce ai fost,esti si vei deveni.Se jura ca te cunoaste ca stie ca va fi a ta dar se inseala,deabia  stie cum te cheama si viseaza sa te aiba...Hai fata,nu fii penibila,ca stii  prea bine ca el nu e nici al meu nici al tau si nu puteam sa decidem in locul lui,pana la urma el stie cel mai bine ce vrea sa aiba langa el.
                        Eu il simt,parca ar fi aici,langa mine dar nu este departe si cu toate astea parfumul sa ma inconjuara,el e cel mai dulce gust al pacatului si cu cat primesc mai mult cu atat vreau si mai mult,tu fato nu cred ca ai simtit vreodata asa ceva pentru el,nici nu ai avut ocazia de-al cunoaste si spui ca il iubesti si nu poti trai fara el,hai te rog termina nu te mai prosti,da-te batuta caci eu nu voi renunta il vreau si il voi avea.Si simt cum ploua,picaturile reci se preling pe fata mea ascunzandu-mi lacrimile care se scurg ca am ajuns sa ma cert cu o prietena pentru el un simplu baiat,dar eu nu renut si stii bine...asa ca lasa-l cautati altul fiindca el va fi al meu il iubesc si vreau sa fie langa mine.Am dovada ca lumea se schimba si raman doar goluri in inimile noastre,dovada esti tu fato,candva am crezut ca nu ma vei rani dar acum uite luptam amandoua pentru ceva dar pe drumuri separate si doar una il va avea.

Un comentariu: