joi, 19 mai 2011

Nimic

                                   Este ora 4 inca nu am adormit,dorul ce ma apasa este de neoprit,si ma poarta departe ma rog nici chiar asa departe,poate mai aproape decat imi imaginez.Pana si mama a observat ca imi e greu si nu stie de ce,dar nu primeste raspunsuri la intrebari,nu te cunosc demult dar doar la tine ma gandesc de parca ar fi pus cineva un blestem asupra mea,randurile astea nu le scriu pentru mine sau un oarecare ce citeste sunt doar pentru tine si te-am asteptat demult sa apari,iar acum esti aici langa mine si vreau sa ma lasi sa intru in inima ta si sa gusti usor,usor din dragostea ce ti-o port...Dar imi e teama ca poate tie nu iti pasa si poate chiar acu strangi in brate pe altcineva,nu stiu...ma rog nu mai conteaza acum simplul lucru ce conteaza e ca gandul meu mereu e la tine sau mai bine spus cu tine.Te iubesc bai baiatule nu stiu cand o sa am putearea sa iti spun in fata,eu nu sunt ca celelalte eu te vreau nu doar pentru cum arati ci pentru ceea ce esti si ce vei deveni.Nimeni nu te cunoaste indeajuns,dar eu chiar imi doresc,fiindca nu mai vreau sa privesc in trecut cum totul era acum doi ani,vreau sa iubesc iar ca si atunci o persoana speciala,sunt fapte ce le regret si am preferat sa le ascund intr-o carte ce o detin doar eu.

                         In fiecare noapte cand pun capul pe perna ma gandesc la tine si nu stiu cum sa iti spun ce simt,asta e filmul vietii mele si numar stelele in fiecare noapte dar nu reusesc sa le termin pe toate si ajung la una ce straluceste ca si tine si nu ma mai intereseaza de restu doar de tine ii las pentru tine pe toti si toate,nici de gura lumii nu mai ascult ca doar rau provoca...si de multe ori te simt aici de parca ai fii mereu cu mine da asta e doar dorinta mea.Am pierdut multe in viata dar nu vreau sa te pierd pe tine.!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu