duminică, 8 mai 2011

O noua speranta...

                              Parca noi ne cunoastem de la inceptul lumii,cand defapt ne stim de la inceputul lunii,dar asta nu conteaza simt ca tu trebuie sa fii al meu si nu ma voi da batuta pana nu se va termina cum trebuie,fiindca in tine vad ceva ce nu am vazut in ala.E prea devreme pentru multe,cum spun unii,dar noi ne grabim si trebuie sa excelam la capitol sentimente,fiindca amandoi le aveam sfaramitate,poate invatam impreuna.Imi place cand imi arati ca oarecum iti pasa,incerc sa te privesc dar nu prea pot caci insemni prea mult pentru mine,cand sunt cu tine totul asa de clar imi pare.Cred ca ma iubesti ca ma uit mereu la ces cand este fix,noi facem doar ce simtim nu facem ce ni se spune fiindca nu ne sta in caracter suntem chiar unici pe bune,lasa-i pe restul hai sa ne cunoastem mai bine.Gandul meu e mereu la tine mai bine dami-l inapoi,cand esti plecat chiar iti simt lipsa si fara tine nimic pare ca nu mai are rost,spun ca nu imi pasa dar chiar imi pasa sa stii doar ca nu gasesc cuvintele potrivite pentru a-mi exprima sentimentele fata de tine.Nu am consumat nici macar un gram din tona de iubire ce ti-o port tie,asa ca daca si tu vrei,iti doresti sa aflam ce inseamna verbul sa iubesti.Si calitatea mea este ca am prea multe defecte,defectul tau este ca ai calitati perfecte,nu vezi noi doi ne completam.
            Sincer mai bine te uram,acum te iubesc si ma simt rau,mi-e tema daca nu insemn nimic pntru tine.Gandul imi zboara la tine nu vrea sa se mai intoarca,in fine eu inca visez la tine,pare atat de simplu sa spui ce simti dar lucrurile simple sunt cele mai grele.De fata cu restul lumii spun ca nu imi pasa,dar imi pasa sa stii,caci imi caut jumatatea si am cautat-o printre multi majoritatea copii ce se credeau adulti dar tu nu pretinzi ca ai ceva ce nu iti apartine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu