marți, 31 mai 2011

Blonda

Si pe ei ii iubesc cel mai mult:X
Si dinou ma apuc sa scriu fara a-mi da seama daca are sens sau rost...De data asta nu cred ca va fii ceva ce sa va placa,este ceva ce dovedeste ca viata este foarte nedreapta,si trebuie sa inveti sa o tii sub control,odata cu ce o sa scriu astazi o sa ma descriu si pe mine.Sunt o perfecta imbinare intre rebelitate si iubire mai pe scurt,stiu cand trebuie sa iubesc ceva sau nu,ma mai si insel,dar ce ar fi viata fara nedreptati...adica nu mi se pare viata normala sa nu patesti ceva sa simti cu adevarat ca traiesti.Am cunoscut multe persoane in timp ce au trecut anii,unii mi-au ramas alaturi alti au plecat si cativa mi-au devenit cele mai dragi persoane din viata mea.Dar am avut si probleme si am si fixurile mele,datorita firii mele atat de pesimiste am invatat sa imi sustin punctul de vedere pana ce se dovedeste a fi ca mine,ca oricare adolescenta in cautarea asa zisei "perfectiunii"a vietii de zi cu zi am tot ublat si am cunoscut tot felul de oameni cu ideei si concepti diferite fata de ale mele,iar datorita acestui lucru am invatat sa apreciez persoana de langa mine,sa fac si altuia sa fie bine nu doar mie.
Recunosc am inca tatuat pe creier clipe petrecute acum doi ani alaturi de o persoana foarte importanta pentru mine,adica a fost importanta acum nu mai inseamna nici pe sfert cat era,dar inca ii pastrez amintire si cand vorbesc de el nu incetez sa folosesc cuvintele "Asa a fost odata",da acum ce sa zic sunt multumita de viata pe care o am si sunt foarte bucuroasa ca am alaturi de mine persoane care tin enorm la mine si carora le multumesc in fiecare zi ca sunt aici langa mine!Dar stiu ca mai sunt si printre ei,care incearca sa imi faca rau sa ma faca sa ma simt un nimic si cand vad ca nu reusesc mor de invidie,nu pot sa le fiu tuturor pe plac,sunt asa cum sunt si am fost din totdeauna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu