vineri, 6 mai 2011

Prieteni

                                  Am un sentiment aiurea si simt nevoia de-al exprima dar nu stiu cum si nu prea pot...simt ca ceva lipseste din viata mea,dar totul este bine adica acum zambesc atunci plangeam,acum toata lumea imi este alaturi atunci nu aveam pe nimeni...dar parca tot lipseste ceva si nu imi pot da seama ce.Tot incerc sa caut sa imi dau seama sa vad ce lipseste si nu reusesc,in fine odata si odata imi voi da seama.
                             Pot sa spun ca in momentul asta sunt cu picioarele pe pamant fiindca nu mai plac niciun baiat acum sunt interesata de viata mea,incerc sa o fac sa fie cat mai buna,nu vreau sa mai plang pentru nimeni caci nu merita si cei care merita nu o vor face niciodata,sunt multumita de viata mea asa cum e ea cu bune cu rele ca de pana la urma este perfecta asa si daca nu era nu aveam cum sa cunosc persoane care sa imi fie alaturi mereu si sa ma asculte mereu orice am de spus sa fie aici sa ma incurajeze si sa imi tina capul sus ca de fara ei nu se stie cum eram acum si le multumesc mult.Prietenia este cel mai frumos lucru intalnit in viata unui om fiindca ea este vesnica nu este ca febra dragostei sa se duca si sa revina atunci cand vrea ea,iar prieteni daca stii cum sa ii alegi iti sunt alaturi mereu oricum vei fi tu .Ca nimeni nu te cunoaste mai bine decat ei,prieteni tai,e bine sa ii ai aproape tot timpul fiindca ei iti fac viata frumoasa.
            Fiecare zambet al tau pentru ei valoreaza enorm,ca daca tu esti fericita si ei sunt si vor fii acolo mereu pentru tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu