joi, 5 mai 2011

Trecut

                   A trecut perioada  grea,acum nu mai imi pasa ce spune lumea poate sa ninga,sa ploua sau sa tune caci nu imi pasa.Eu fac doar ce simt,nu ce mi se spune ca pana la urma e mai bine asa sa fac ce imi doresc ca nimeni nu are dreptu sa ma critice,e viata mea si pana la urma e chiar unica.Dimineata , roua ce imi uda picioarele imi trezea amintiri ce le ingropasem demult si mi-am adus aminte ca si eu am iubit si am fost iubita la randul meu si cand ne certam,la fel de repede ne impacam,seara stateam pe iarba doar luna ne vedea si toate stelele parca se minunau.Si cand eram cu tine tot timpul imi gaseam cuvintele la tine pe limba si profitam de dragoste ca ea se transforma in ura,ca viata e un iad poate dar din cand in cand se transforma in rai si totul era superb.
                     Si daca e sa cad stiu ca ma voi ridica mai sus ca inainte,toate astea mi le-a spus si mie cineva,pacat ca am consumat doar un gram de iubire si mai aveam o tona,ne completam perfect si uneori vroiam sa uit de tine dar cand te uitai fix la mine uitam pe loc ca vreau sa uit de tine.In fiecare dimineata ma trezeai cu un telefon ce imi facea ziua mai frumoasa,ma faceai sa ma simt speciala, ca tu ai fost singurul baiat pe care l-am iubit pe aceasta lumea,singurul in care am avut cea mai mare incredere si am stiut ca tu ai fost singurul care nu era in stare sa ma raneasca,sa ma minta sau sa ma insele.Stiam ca daca imi promiteai ceva asa era chiar daca parea imposibil dar tu faceai totul sa fie posibil...tot el gasea mii de motive sa imi arate ca sunt speciala si cand imi era greu imi alina orice durere,facea bine din rau doar cu o atingere.Imparteam fericire,sau tristete totul in doi era un sentiment aparte,dar acum el e departe s-a dus dracu tot....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu