duminică, 29 mai 2011

Blonda in 21 de fraze!

1.Sa incepem cu  inceputul ma numesc Cristina,Blonda,pentru multi am 15 ani,sunt nascuta pe 7 octombrie,deci sunt balanta
2.Poate uneori prea tupeista,dar nu regret nimic
3.Rad tot timpul si chiar imi place asta
4.Imi iubesc prietenii cu toate ca sunt foarte multi dar doar putini conteaza
5.Nu suport sa fiu barfita si mintita cu toate ca asta se intampla foarte des
6.Imi place sa stau cat mai mult afara
7.Fac atletism,iar cand alerg ma relaxez
8.Pot fii si indifereta dar si foarte iubitoare,depinde de persoana
9.Imi place sa vad ca sunt persoane pentru care chiar contez
10.Ador culoarea verde,dar urasc rozul si odata cu el toate pitipoancele ce se cred fetite perfecte
11.Nu ascult decat sfaturile prietenilor mei adevarati,iar uneori nici pe ale lor,cu toate ca au dreptate
12.Ma enervez repede
13.Imi place ca ce e al meu sa nu mai fie al nimanui
14.Nu stiu sa inot nu pentru ca nu vreau ci imi este frica
15.Imi plac animalele foarte mult si de aceea am destule dar pe Lucky il ador:X
16.Iubesc sa merg la cumparaturi
17.Imi place tot ce tine de soare si caldura,adica vara:">
18.Nu ma cred perfecta si nici nu as vrea asta,nu pot sa le fur rolurile altora ce cred ca au calitati perfecte
19.Niciodata nu mi-am dorit ceva ce nu am putut avea 
20.Fac 100 de poze dar decat una imi place

Ei astea sunt doar cateva lucruri despre mine,cei care ma cunosc cred ca stiu mult mai multe:"> 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu