duminică, 22 mai 2011

Te iuubesc:X

La inceput totul intre noi doi parea atat de senin,o adevarata iubire ce nu avea sa se schimbe,dar acest lucru a devenit atat de dureros.Nu stiu de ce ma mai surprinde inca,chiar si ingeri au partile  lor rele da tu,ai dus-o in extreme,dar mereu vei ramane eroul meu,cu toate ca ti-ai pierdut mintile.Inca ma gandesc daca vei face ceva sa ma opresti din plans sau vei sta sa ma asculti?Nu stiu parca nu te mai cunosc ai devenit,un nimic,un drogat...In acest razboi zadarnic, tu vei fi mereu invingator chiar si cand am eu dreptate,ca tu te hranesti cu minciunile pe care le spui  cu vorbe violente si amenintari goale,nu stiu cat vei mai continua.Si e rau faptul ca toate aceste lupte sunt singurele care te multumesc,te-ai schimbat si asta doare al dracu de tare.
Incerc sa fug dar nu vreau sa plec niciodata,pana cand nu se vor ridica intre noi ziduri, ce vor transforma in fum toate amintirile noastre si vom deveni doi straini.In aceasta dimineata, ma trezesc, o raza de soare imi atinge fata,machiajul mi-e intins ca si atunci cand am adormit in urma conflictului dintre noi.Incearca sa ma atingi ca sa pot tipa la tine sa nu ma atingi,pleac in graba din camera si tu ma vei urmari ca un catelus pierdut,stii bine ca fara mine esti un nimic,asa ca imi ceri sa te imbratisez si iti voi spune ca esti urat,dar asa cum esti te voi iubi.Iubirea noastra e nebuneasca, noi suntem nebuni, dar refuz sa primesc sfaturi,casa este prea mare daca tu nu esti in ea,asa cum esti vei ramane mereu eroul meu si prefer o palma de la tine decat de la viata,ca stii bine eu fara tine nu pot sta si nici tu fara mine.Cu tine sunt in toate mintile, fara tine innebunesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu