joi, 5 mai 2011

La revedere!

                          Stiu ca nu auzi acuma pentru prima oara dar in general cu ce masori ti se masoara,nu sunt un pshiolog sa iti dau eu sfaturi,dar te vedeam in fiecare zi erai la fel,aceleasi certuri fara scop si tel,ramai cum esti acolo in lumea ta nu vrei sa schimbi nimic nu schimba,dar nu imi cere mie sa ma schimb caci asa o sa raman orice va fii.Si iti vei da seama ca va lipsi ceva atunci cand nu mai sunt in preajma ta,sa te gandesti doar la mine mereu si ce e in jur sa spuna doar numele meu,cand te gandesti la noi sa nu poti sa ma uiti.
                    Poti sa aparti orcui nu e treaba mea,stiu ca iti vei gasii pe altcineva dar eu sunt eu si tu stii asta.Si orice film,prieten sau carte sa iti povesteasca de mine in mare parte,sa iti aduca aminte de lucrurile bune atunci cand eu nu o sa mai fiu si iti vei da seama prea tarziu ca ce a fost odata nu se va mai intampla,acum pleaca du-te pe drumul tau, ca tu ai spus ca vrei sa te desparti de mine ca lucrurile par sa nu mai mearga asa bine,eu nu pot sa fiu altfel,ca sincer as fi dar nu vreau sa fiu pentru nimeni model.Si oricum toate blocurile iti trezesc amintiri ca erau locuri in care noi stateam si ne distram,nu ne trebuia cluburi sau baruri,fiindca era minunat cand imparteam aceeasi tigare.Ti-a venit taxiul du-te pe drumul tau ca oricum tie iti era bine doar cand imi era mie rau,ai incercat sa ma schimbi ti-am explicat ca asa voi fi si ai renuntat,mi-ai spus ca ma iubesti si ai plecat.Stii ceva am descoperit ca nu am nevoie de tine sa fiu speciala,tu ma faceai doar sa par banala!Acum iti spun timid,cum ti-am spus si cand a inceput totul "Du-te" si nu te mai intoarce ca nu se va schimba nimic fiindca eu sunt mai rece ca niciodata,intradevar te-am iubit odata dar acum nu mai insemni nimic pentru mine asa ca iti spun "La revederee!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu