marți, 31 mai 2011

Dragoste... sau poate nu

Nu stiu cum am ajuns asa de departe, asa de atasati acum si asta ma intriga ,ca un hot mi`ai furat inima.Si eu ca o fraiera m-am indragostit nebuneste de tine, urasc ca lumea mea se invarte in jurul tau si imi urasc inima pentru ca ma doare fara tine.De ce,de ce m-am pierdut atat de mult in ochii tai?  si nici macar nu mai recunosc,nu inteleg de ce acum sunt atat de confuza si nu imi pot da seama daca pleci ce se va intampla si urasc faptul ca te iubesc asa de mult,sunt de-a dreptul penibila!Imi faci pielea de gaina de fiecare data, inima mea se opreste atunci cand ma atingi sunt asa de incurcata,da m-ai facut sa te ador.Cine ti-a spus ca poti fi al meu?Sunt suparata pe tine pentru aceasta surpriza placuta,nu ma asteptam la asta, urasc faptul ca te iubesc asa de mult vezi tu,te iubesc,apoi te urasc.Si urasc si faptul ca te iubesc si am nevoie de tine,iar apoi nu mai am.Chiar nu stiu ce sa fac!Cred ca te urasc,da te urasc asteapta,te iubesc,te iubesc.Sunt foarte confuza!?Te iubesc,da chiar te iubesc,sau poate ca nu...
Nu imi pot da seama,privirea ta imi da fiori dar in acelasi timp ma face sa ma simt bine...buzele alea rosi parca le-as saruta,sau poate ca nu...nu stiu ce e cu mine cand esti tu in preajma mea,imi dai aripi ma faci sa ating culmile inalte ale muntilor dar apoi brusc ma izbesc de pamant si realizez ca a fost un vis... 



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu