joi, 1 decembrie 2011

O viata complicata 5

Inca socata ca as putea fi o fiinta rece ce ucide pentru a se hranii,ma inspaimanta...Chiar foarte tare!In timp ce eu imi bateam capul cu ce as putea fi sub mine Mike tipa la Ella:
-Ti-am spus sa pazesti aia chiar si cu pretul vietii  tale!Si ce ai facut!?
-Dar Mike,dupa ce m-au atacat era inca in ghiozdan poate este sus la Zoe!!
-Si asa e rau...Inca nu e pregatita sa afle ce este cu adevarat cel putin nu pana ce transformarea este gata!
Faptul ce ma inspaimanta cel mai tare era ca auzeam tot ce vorbeau.Ma ridic din pat,talpile ma intepau foarte tare nu puteam sa calc,trebuia sa plec la liceu dar cum ca nu puteam merge.Sun un taxiu...Ajung la scoala si ma asez in banca langa Mike,ochii aia ma faceau sa imi creez cele mai perverse ganduri!Scot cartea de geografie si citesc la intamplare ceva din ea,la cateva secunde profesoara intra in clasa,incepand sa predea.Auzeam gandurile tuturor din clasa ma durea capul ingrozitor asa ca am tipat,nu intelegeam ce se intampla si de ce toate astea rasunau in mintea mea...Profesoara a venit speriata la mine:
-Ce este cu tine?Te simti rau du-te la cabinet..
-Am o durere groaznica de cap si ametesc.
Cand ma ridic din banca sa ma duc la cabinet ametesc si cad,atunci profesoara il trimite pe Mike cu mine...Cand iesim din clasa incepe sa imi vorbeasca:
-Defapt nu ai nimic totul este complet normal!
-Ce vrei sa spui?intreb de parca nu as stii nimic.
-Esti slabita trebuie sa te hranesti transformarea abia incepe.
-Ce transformare ce tot spui?
-Diseara vom iesi  sa luom cina impreuna atunci vei afla mai multe.
Asta a fost o discutie suspecta,a disparut repede, nustiu unde s-a dus dar eram sigura ca vreau sa il vad dinou si nu doar sa aflu mai multe despre aceasta parte intunecata ce se zbatea sa iasa din mine.Cred ca il plac!Am plecat acasa ma simteam prea rau...stateam si ma priveam in oglinda spunand intruna "Cine pe cine minte?",incepusem sa imi rod buza de jos din cauza timpului ce trecea atat de greu.Buza a inceput sa imi sangereze si in loc de canini aparusera 2 colti lungi si albi si fata mea era alba atat de alba,iar ochii din caprui erau un verde galbui...Chiar sunt un monstru!
                                    ~va urma~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu