duminică, 18 decembrie 2011

Inceputul unui sfarsit!

Poate ca numai stiu sa iubesc,dar de ce se ofera atatia sa ma invete!?De ce orice fac ma gandesc la acel El si la faptul ca nu o sa mai fie...pentru o perioada.Nu sunt perfecta am si eu defecte,dar asta e viata care imi place!Cica eu umblu dupa profit!!!Ohh,boy asta e poate nu e persoana potrivita,ca tot venii vorba de persoane potrivite sa stii ca nimeni nu face ca tine...Am ajuns sa gandesc cu voce tare cateodata dorindu-mi sa fie ca alta data dar acum eu plec,spernd sa gasesc fericirea punandu-mi o intrebare "Oare daca!?".Dar nu are niciun rost,insa de ceva timp in inima am ace...ma gandesc la multe,dureri ma apasa!Nu am stiut sa aleg intre bine si rau,imi aduc aminte de parca totul a fost ieri si acum imi vine sa zbier...Din toate cuvintele astea doar 10 ma fac sa rostesc nume ce nu demult m-au facut sa zambesc.Dar shht,desi astept sa vina nu se mai intorc!
Atunci cand inchid ochii ma simt pe mine,simt mainile tale care in brate ma strangeau acum ceva timp!Cateva soapte ce acum imi tin companie,dar pana cand pana cand sa ma mai gandesc la tine!?Un tovaras de-al tau mi-a spus odata ca eu stiu decat sa colectez suflete,poate ca asa e dar pe-al tau nu am reusit sa il colectez...Stiu bine ca peste noapte nu or sa plece sentimentele adunate...am incercat sa te uit dar nu am reusit si indiferenta ta ma doare.Inca nu imi vine sa cred ca nu mai esti aici,as vrea sa te simt dinou in pat la noapte.Am atatea de spus,dar parca inspiratia dispare,aud pasi tai si dor!Da uite chiar imi pasa nu-i simplu sa nu ma gandesc la tine si m-am saturat sa spun ca totul va fi bine.Si ca toti ce au trecut prin sufletul meu,care acum e gol la fel ca locul asta fara tine!Visele imi sunt tripate de imaginea ta...Mintea se lupta cu trecutul vrea sa te uite dar nu poate...


                                                   Adio,draga mea iluzie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu