luni, 12 decembrie 2011

Invat!!

Azi 12.11.2011 o zi frumoasa,chiar daca afara a fost urat!O sa imi schimb numarul de telefon...pentru ca suna ca dracii si imi e teama sa nu fac vreo prostie,nu vreau sa gresesc.De data asta cred in iubire,numai insel asta daca nu cumva o face el primul!Nu o sa mai simt astea prea curand si tocmai dasta traiesc din plin sentimentul,caci l-am dorit atat de mult si mai stiu ca ce vine si pleaca.Visez la iubire si atunci cand o voi simtii voi stii ce e fericirea!Nu vreau sa ma mai mint,sa mai ma fur nu si acum.Macar sa imi fac timp sa las timpul sa curga,mai stau ca sunt multe de spus si de experimentat.Nu vreau sa scriu povesti nemuritoare vreau sa imi fac viata sa sune a comedie,mai stau putin deoparte si imi aduc aminte ce este iubire!Si imbibata in parfum de fericire ies cu capul sus pe strada ca numai insel ca iubesc,trebuie sa am un suflet mare chiar daca fac din toti ce vreau!Dar nu pe el il iubesc si imi doresc sa ma iubeasca,vreau sa il am langa mine ca sa am cui sa ii spun atunci cand imi e greu.
Prin ochii unui simplu trecator ce priveste din afara sunt domnisoara cu fite ce doar zambeste parsiv si isi bate joc,dar nu acum e serios acum incerc sa ma maturizez.Vreau sa traiesc la maxim toate clipele astea langa el,nu o sa ma iau dupa gura lumii,ma simt bine cand sunt lanaga el pe strada.E singurul de care am nevoie permanent,nu imi e rusine deloc tin la un vagabont!El practic mi-a dat un rost SA INVAT DINOU SA IUBESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu