sâmbătă, 3 decembrie 2011

O viata complicata 6

Si a venit si seara mult asteptata,prima vanatoare.Eram tare curioasa...Si gandurile imi sunt intrerupte de telefon:
-Buna,Zoe!!era Mike.Esti gata pentru mica noastra aventura!?
-Da adica oarecum nerabdatoare.
-Ok,te astept jos incearca sa iesi pe geam.
-Stai cum sa ies pe geam ce vrei sa spui cu asta?
Si buf telefonul mi-a fost inchis in nas,ii voi asculta sfatul si voi iesi pe fereastra ce da spre parc.Imi iau adidasi si sar,"Oau incredibil am sarit nu am nici macar vreo rana si am sarit de la etajul 3 doamne nu imi vine sa cred!!"gandurile mi-au fost intrerupte de Mike...
-Ce sa vezi micuta domnisora nu si stricat nimic sarind,a spus-o razand.
-Mda,stii sunt la inceput.
-Vreau sa iti prezint pe cineva,defapt persoana care te va invata cum sa te comporti si cum sa iti controlezi puterile.
Eram atat de surprinsa,de ce nu ma ajuta el,sau poate nu era vampir...Mi-am facut curaj si am intrebat:
-Dar de ce nu ma ajuti tu?
-Eu?si a zambit ironic,nu am cum sa te ajut imi pierd rabdarea prea repede..Oh,el e Tomi noul tau profesor!
-Zoe incantata!Dar unde e?
Si din intuneric a aparut un baiat blond cu ochii negri ca noapte era atat de frumos,chiar mai frumos decat Mike,eram socata prea uimita.
-Buna,invatacel!a spus Tomi cu o voce calma,calda.
-Buna...
-Oau Mike,e atat de frumoasa!
-Heei sunt aici!!!!!am spus eu un pic nervoasa.
-Tomi nu esti aici sa o cuceresti esti aici sa ii fii profesor!
-Ok,ok hai la vanatoare!
Si chipul ala cald in cateva clipe a devenit o bestie si prima victima in seara aia a fost o fetita,imi era mila dar cand am simtit sangele acela proaspat plimbandu-se prin gura mea nu m-am mai putut stapanii....
                                 ~va urma~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu