joi, 15 decembrie 2011

O viata complicata7

Se trezise dimineata credea ca acea noapte in care a chinuit oameni hranindu-se cu sangele lor,a fost doar un vis.Dar nu a apucat sa se ridice din pat ca si-a vazut mainile pline de sange."Ce-am facut am devenit un mostru,nu se poate nu pot suporta sa ma comport asa!"Nici nu s-a schimbat bine ca i-a sunat telefonul,atunci speriata,Zoe,a sarit din pat si a raspuns era Mike:
-Buna dimineata,printesa mea!
-Heei....
-Ce e cu dezamagirea asta,in voce ta?
-Sunt un monstru...a tipat tare si vocea ei a trantit usa de la baie,habar nu avea ce puteri stapaneste
-Nu nu esti un monstru esti o creatura divina!spuse Mike.
-Da tu nu esti ca mine tu nu chinui pentru a te hranii!
-Asa e,dar mi-as fi dorit sa fi fost asa iti garantez ca e mult mai bine.
Puf,telefonul s-a inchis,in capul meu erau o multime de ganduri,sentimente si tot felul de trairi!Ce era el,ce putea fii mai groaznic decat sa omori oameni nevinovati.Oare ce!?I-au dinou acea carte in mana si citesc gasesc ceva ce ma pune pe ganduri:"Omul-varcolac se va transforma in timpul unei eclipse, iar sufletul sau este cel care va urca in cer si va manca Soarele si Luna. Daca legatura sufletului cu trupul este intrerupta in timpul transformarii, sufletul este pierdut pe vecie.Si aceasta creatura vaneaza pentru satisfactie si are puteri precum hipnoza!"Oau,oau,oau Mike pare sa fie ceva si mai rau decat mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu