marți, 13 decembrie 2011

Numai sunt ce am fost odata!

Nu stiu ce e bine si ce nu sunt prea mica sa imi dau seama.Ma las purtata de gandirea ta.Oare  e bine!?Astept sa vine ziua si apoi noaptea sa ma schimb ,sa numai fiu geloasa,eu nu mai vreau nici ploi nici umbra fara sens.Astept un glas fin sa ma cheme sa ma duc si de cand astept m-am saturat sa lupt vreau doar sa primesc. Astept sa traiesc liber fara intrebari si cand il vad pe el la dracu imi da fiori. Ma astept sa m-astepte cineva odata sus sa imi zica cum am fost si altii ce au spus si cand astept sa treaca ziua aia ,astept ca dupa soare sa inceapa ploaïa.El are pe cineva,dar cand ma va chema intr-o zi voi fii acolo fiindca mereu il voi iubii!L-am iuubit in vara prima oara si acum il iubesc dinou...Oare gresesc!?
As desena lumea in culori placute mie<3si as face o lume numai pentru noi.Adun visele si le impart la 2 sper sa nu dea cu virgula,caci nu prea ma pricep la matematica!Vreau sa zambesc de acum incolo mereu.Hmmm,poate sunt o materialista,poate ca stiu ce vreau de la viata chiar daca ma prefac stiu prea bine!Dar de data asta las bani vreau pe cineva care sa ma asculte si sa ma iubeasca...Se spune ca sunt vise si nu pot fi atinse dar eu vreau sa le ating.Nimic nu e imposibil daca iti doresti cu adevarat!!!Si poate ca acum nu are incredere in mine,poate ca sunt o catea ca am ars-o aiurea dar promit sa il iubesc si sa vada ca merit increderea lui!

P.s numai sunt ce am fost odata!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu