marți, 20 decembrie 2011

Deja iti simt lipsa..

Ninge x_X,urasc iarna la fel de mult cum urasc ca langa mine e un loc gol ce te asteapta pe tine...Ai plecat de langa mine si simt numai durere a2-a zi fara tine si deja imi este greu.Unde esti tu acolo imi este si fericirea,alaturi de tine imi e mai bine daca as putea da timpul inapoi la clipele alea cand ma strangeai in brate as vrea sa il opresc sa nu mai treaca,stiu ca mai am multe de invatat dar nu pot descrie in cuvinte ce simt eu acum pentru tine.Am ramas profund remarcata cand te-am vazut prima data,as da orice sa fii al meu.Sunt doar niste cuvinte ce as vrea sa se intample...Pacat ca esti departe,oricum nimic nu va schimba ceea ce simt pentru tine,sentimentele nu pot fii puse pe balanta si nici o distanta nu mi te poate fura din minte!Sunt ratacita in noapte si pierduta printre fulgii de nea,tu vei fii mereu steaua ce lumineaza viata mea.Mereu ma pierd in prezenta ta,numai sunt eu cand ma privesti in ochii,stiu ca multe te vor si putine te au!Dar as vrea sa fii al meu macar pentru o clipa...Sunt atatia care ma vor si ma joc cu sentimentele lor doar gandindu-ma la tine, simt ca ma topesc de dorul tau!
Gandurile mele toate,au un drum acela catre tine...Cand ma uit pe geam parca te vad pe tine si obsesia mea pentru ceea ce faci s-a aprofundat,vreau sa stii ca esti SPECIAL,deci simte-te!As vrea sa fim eu si tu fara sa ne pese ce spune lumea ca tu saruti gura mea nu gura lumii.Suntem atat de diferiti,dar totusi atat de perfecti impreuna...nu uita ca o fata te asteapta acasa.Nu vreau sa spun numele tau,asa ca voi acoperi aceasta fraza cu alte cuvinte,de cand te-am cunoscut am stiut ca mi-ai umplut inima.Nu accept ca soarta sa aleaga un final,vreau sa te intorci in viata mea sa fii langa mine intr-o lume rea!Strada e pustie si merg fara directie trecand pe langa parcul cu amintiri,mi se mai scurge o lacrima...Ma simt goala pe dinauntru,o durere ma macina profund fiindca odata cu plecarea ta ai luat si jumatate din inima mea!As vrea sa pasim pe drumul vietii tinandu-ne de mana,pentru ca langa tine vad o noua viata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu