sâmbătă, 17 decembrie 2011

New life!!!

Draga Eu,iti zic la revedere caci am niste promisiuni de respectat,niste persoane de uitat si altele de iubit!Nu am nici o indoiala, ca as putea sa il iubesc pentru todeauna,fara sa ma plictisesc,doar ca trebuie sa imi rectific greselile.La revedere 2.04,la revedere baiatul cu bocanci maro si la revedere Tu,da acel tu care ma tineai treaza noapte!Bine ai venit sinceritate,iubire si incredere.Ma dezbrac de costumul acela care l-am purtat 2 ani neincetat acelasi costum de catea fara suflet si il arunc undeva intr-un colt de camera si las sentimentele sa iasa la suprafata.Nu vor fi altceva decat niste amintiri,care spun uite ba asa am fost odata!Dumnezeu stie ca as da orice sa ma ierte si sa ma lase sa ii arat ca pot si eu sa iubesc,dandu-mi o noua sansa, am nevoie de el caci mi se pare aiurea fara acel baiat,"indiferent".Dar am dat-o in bara, stiu ca am dat-o in bara, admit ca am dat-o in bara dar toata lumea o da in bara, acum sufletu imi este incuiat si cheia lui se afla la tine!!Vezi tu asta e doar un cosmar, deci clipesc de doua ori,imi deschid ochii sperand ca el va fi langa mine.Ce inseamna el pentru mine,este ca aerul pe care il respir.
Stiu ca fac caz din orice si ca uneori sunt stresanta,dar tu m-ai acceptat asa cum sunt!Si asta inseamna enorm pentru mine,ma voi schimba pentru tine ii voi lasa pe toti...si tu in inima mea campion vei fi!Nimeni nu ma va iubi mai bine ca tine,nimeni nu ma va duce mai sus tu stii sa ma apreciezi.Trebuie sa raman cu tine, baby nimeni nu m-a facut niciodata sa ma simt astfel.Te stiu si ma stii si doar asta conteaza,nu sunt fata visurilor tale , nu's perfecta niciodată nu am spus ca sunt cazuta din rai am defecte chiar foarte multe,dar hai sa trecem peste!Am nevoie de tine sa fiu puternica,am nevoie de tine pentru a-mi sublinia greselile.Iubirea mea pentru tine este destul de puternica tu trebuie sa sti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu