duminică, 11 decembrie 2011

Confesiuneeee

Il iubesc rau deci nu e bine...e de inteles ca e foarte greu.Si presimt ca nu ma crede ca nu are incredere in mine,in fine sunt o curva una care traieste din iluzii si care invata dinou ce e fericirea.Alaturi de el un singur el de data astam incerc sa fiu fidela,nu vreau sa gresesc...Cu toate ca stiu ca nu ma iubeste,chiar daca ma inseala eu nu vreau sa fiu ca el, tin la el si nu vreau sa mint.Azi da,chiar azi telefonul a sunat aceelasi numar ce tresaream cand vedeam ca suna,acelasi baiat ce il placeam...dar nu nu mi-a pasat pur si simplu am inchis m-am saturat vreau sa il fac sa fie mandru de mine pe cel ce este langa mine.Acum vreau sa merg inainte si sa las totul in spate!Trecutul e trecut viitorul conteaza acum...Si zambesc cand ma gandesc ca poate si el ma va iubii vreodata!As vrea sa ii arat ca eu chiar il plac si vreau sa imi ascult inima si sa fac numai ce spune...Pe bune am de gand sa ma schimb!!!
Nu inteleg motivul de ce nu ma crede, de ce mereu imi spune ca il insel!?Stiu ca multi ar vrea in brate sa ma simta...stiu prea bine dar acum numai gata!Cel putin cat o sa fiu cu el o sa ma fac cuminte sa ii arat ca eu nu sunt asa cum spune lumea,sa vada ca si curvele iubesc!Nu vreau sa dau din zambet in plans,nu mai iubesc din interes nu acum.Poate ca nu il merit,poate ca scriu degeaba dar e ceea ce simt si ce gandesc!Las fitele in spate,si imi curat mintea de fum si incerc sa il pretuiesc ca el e singurul ce ma asculta cu orele cand plangeam la telefon,singurul ce ma facea sa rad cand eram trista.A sosit vremea sa iubesc dinou,nu e viziune e realitate...Credeam ca iubirea s-a evaporat acum 2 ani,dar acum a sosit vremea sa iubesc dinou.LAs timpul sa treaca nu ma grabesc poate curand voi auzi un te iubesc!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu