sâmbătă, 10 decembrie 2011

M-am schimbat

Mi s-a luat atatea minciuni atea lucruri spuse care chiar par adevarate...Spun ca il iubesc si ma gandesc la altu, il mint ii spun ca nu pot sa ies mai devreme de 5 si eu la 3 sunt afara dar cu alta persoana.Nu stiu cat pot sa mai traiesc asa sa mint,sa ranesc persoane carora chiar le pasa!M-am schimbat mult nu ma mai recunosc nici eu dar alti,nu stiu sa iubesc...defapt numai stiu!A trecut ceva timp de cand iubirea nu a mai fost reciproca si va mai trece inca pe atat pana imi voi reamintii ce inseamna sa iubesc.Si da recunosc cateodata gandul tot la prima iubire  mi se intoarce!Am luat-o pe un drum ce momentan cred ca este perfect...dar cine sunt eu sa ma joc cu sentimentele altora!?De ce fac asta...Ohh,Doamne nu ma mai suport.Si timpul ma dat peste cap si stiu ca o sa platesc pentru ce fac acum caci viata nu este roz mereu.Sunt un trup fara suflet ,fara sentimente,cat voi mai putea sa ma comport asa?
Dar inca am vise si idealuri neatinse inca tanjesc la atingerile acelea ale singurei persoane dupa care ma topesc da aceeasi iluzie dulce,acelasi baiat ce nu il vad decat la scoala sau pe teren cand traieste ficare cos dat sau fiecare victorie!Pana si lui as vrea sa ii dau delete dar nu nimeresc tasta...Si viata e scurta si a dracu de grea de ce te pune sa alegi ,de ce nu poti avea mereu ce iti doresti!?Si stiu ca toate trec,asa se spune dar hai sa fim realisti nimic nu trece fara sa lase urme...Mi-e tema sa nu ajung sa ma droghez,mi-e frica de tot ce va urma!!!Si inca ma doare ce am devenit inainte iubeam si iubeam mult...acum am uitat sa plang.Cand vine vorba de iubire sunt pe dinafara subiectului si prefer sa tac,caci iubirea mea parca ar fi fost imbuteliata intr-o sticla de vin ce s-a terminat.Totul este acum atat de diferit....
Scuze ca nu am mai scris cand imi vor fii gandurile curate promit sa scriu iar:*!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu