marți, 29 noiembrie 2011

O viata complicata 4

Ora 6 dimineata somnul s-a dus odata cu primele raze de soare,gandurile murdare mi-au navalit mintea si intrebari precum "De ce nu ma puteam vedea!?Cum e posibil asa ceva!?",imi era teama sa ma mai privesc in oglinda si totusi imi doream cu ardoare sa vad...sa ma vad.Ma ridic din pat caut repede prin sifonier o rochita,cu toate ca era inceputul lui noiembrie era foarte cald afara...Gasesc o iau pe mine si ma duc la oglinda,ceasul era deja 8,ma privesc atenta imi statea chiar bine.Ma duc in bucatarie si beau repede o cana de cafea,dar nu apuc sa o termin caci aud soneria...Ma uit pe vizor,era Mike,ochii aia albastri puneau usor stapanire pe mine.Deschid usa si aud:
-Buna,Zoe!Scuze daca te-am trezit dar vroiam sa vad ce faci...Deci ce zici ca faci?
-Hmm,buna Mike bine multumesc de vizita astept sa ma sune Ella sa imi spuna cum se simte.
-Mda,Ella,inca doarme e sus ii e bine.Vroiam sa te intreb daca ai din intamplare manualul de istorie al Ellei ca nu il gaseste nicaieri.E la tine?
-Am sa il caut si te voi suna daca e aici sa vii sa il iei.Pa-pa
-La revedere,Zoe...spune el sarutandu-mi mana.
Ma apuc sa caut aceea carte peste tot,oh si vad aruncat pe fotoliul meu alb un ghiozdan bej din piele cu siguranta e al Ellei.Il deschid in sperata de a gasi manualul.Ghiozdanul era plin de carti bizare,printre acestea si acel zis manual de istorie,il deschid...din cate se pare decat pe coperta scria istorie inauntru erau pagini pline cu informatii despre creaturi mistice ce nu credeam ca exista.Mai arunc cateva priviri in giozdan si observ mai multe carti despre magie..."poate Ella e vtajitoare si peste cateva secunde ma contrazic ca sunt penibila".Il sun pe Mike:
-Hei,ghiozdanul Ellei este aici,nu stiu daca manualul este in el...
-Cobor imediat sa il iau sigur manualul este acolo..
I-am dat ghiozdanul oprind "manualul",ma apuc sa il rasfoiesc tot felul de creaturi bizare sunt trecute pe filele ingalbenite ale cartii.Ajungand la vampiri citesc,vad ca dupa ora 22:00 fiintele astea nu se mai zaresc in oglinda si ca puterile se descopera la varsta de 18 ani cand esti suficient de matur.Raman uimita oare fac parte dintre aceste fiinte!?


                                                  ~va urma~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu