luni, 19 decembrie 2011

Astazi...

Vreau sa treaca timpul mai repede,iar tu sa te intorci....caci tu insemni mult pentru mine.Inca te mai iubesc dupa tot ce mi-ai facut,doar in sufletul meu pe tine te pastrez.Fara tine totul este schimbat,iar eu inca visez la visul meu in doi chiar daca stiu ca nu are rost.Ceva ma tine pe loc si nu ma lasa din suflet sa te scot,chiar de pleci lasa putin din tine sa imi fie alaturi la rau poate imi va fi mai bine!In zadar incerc sa te uit,te iubesc dar asta nu imi permite sa mai gresesc...durerea ma rapune si ma sinucid usor decand ai plecat.Cu gandul mereu aproape de tine te astept,esti o fila din poveste vietii mele!Sunt goala a ramas cenusa sperantelor stinse,noapte nu pot sa dorm stau lipita langa telefon asteptand sa suni.Incerc sa ascund tot ce simt pentru tine.Cand esti aproape de mine simt dorinta de-a te strange in brate,ma simt pierduta,devine din ce in ce mai greu sa te ignor.Suna ciudat dar te vreau,as face orice sa te am,sa te simt si in brate sa te strang!Imi doresc sa fiu aproape de tine si sa am din ce in ce mai mult...dar astea sunt doar niste vise si tu esti slabiciunea viselor mele.Astept ziua sa vii inapoi si sa te gandesti mai bine,sa vezi cat te iubesc.Inima ta este ocupata eu nu mai am loc in ea dar totusi as vrea sa  te simt si sa fi al meu mai mult ca niciodata,imi provoc singura durere si gandul ca numai esti aici ma omoara!
Astazi ar fi fost soare daca ai fi fost aici,fiindca tu imi provoci fericire.Astazi as vrea sa iti spun ca imi e dor de tine mai mult ca niciodata.Astazi am realizat ca daca inchid ochii te simt atat de aproape chiar daca esti departe!Astazi as vrea sa pot crede ca intr-o zi ma vei iubii!Astazi mi-am dat seama ca atunci cand am spus "te iubesc" nu a fost o gluma!Astazi desi nu esti aici eu inca te vad!Astazi daca as putea sa imi doresc ceva ar fii sa numai pleci niciodata de langa mine!Astazi lumea mea ar prinde culoare daca as putea sa te privesc in ochi o clipa!Astazi te-as strange in brate cum nu am facut-o niciodata daca m-ai lasa...Astazi stiu ca e prima lacrima varsata de dorul tau,timp de o luna promit sa le colectez pe toate!Astazi fiecare ora care s-a scurs a trecut mai greu fiindca tu nu ai fost aici!Astazi nu a plouat numai afara ci si in inima mea!Astazi timpul imi este cel mai mare dusman!Astazi am comis o crima,am ucis inca un gand despre tine,dar  era zadarnic...Astazi as vrea sa iti pictez un tablou cu fiecare vis ce il am despre noi doi!Astazi as vrea sa te gandesti ca cineva adoarme in fiecare noapte cu gandul la tine!Astazi numai pot spune nimic despre sentimentele mele fiindca depasesc gandurile omenesti!Astazi e doar o alta zi in care m-am gandit la tine!Stiu si vad tot ce se intampla cu tine si doare ca nu esti langa mine,ochii mei numai suporta...si stiu ca asta este doar prima zii si ca mai urmeaza inca o luna fara tine si mereu inchid ochii sperand ca durerea va disparea!Zambesc mereu,dar ce este in sufletul meu decat eu stiu.Nu pot fii o fata obisnuita fiindca am dreptul sa fiu extraordinara si sa visez la tine scumpa mea iluzie!



                                     Inceputul unei lungii depresii,astept sa te intorci scumpa mea iluzie,dulce!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu