duminică, 11 decembrie 2011

Noptii de decembrie..

Ora 23:00,gen te iubesc eu ma bag in pat.O minciuna mai banala ca asta nu a putut sa existe,intradevar am stat in pat circa 40 de minute dupa suna telefonul...o voce foarte foarte cunoscuta ce ma alinta in noptile lunii octombrie s-a facut auzita iar.Ii ador tonalitatea vocii si felul in care ma cearta,faptul ca este el e special!Repede m-am schimbat de pijamale,am luat o pereche de adidasi in picioare si am sunat la taxiu...in 7 minute am fost acolo,era extraordinar sa te am dinou in fata mea.Ce scriu aici este propria viata care nu o mai inteleg,am prieten ma iubeste...nu il iubesc si ce iubesc nu ma iubeste!Asta este viata stau o zi cu unu alta zi cu altu nu cer nimanui sa ma inteleaga dar nu are nimeni dreptul sa ma critice!Revenim,ajunsa acolo cobor am un deja-vu nu sta la discutie cu mine ma ia de mana si urca in graba pe scarile hotelului.Daaa acelasi hotel ,aceeasi camera,doar ca de data aceasta mult mai goala eu cu el si o liniste ce te speria groaznic:-|.Cica era suparat pe mine...ca nu am fost acolo cand trebuia sa fiu,fac pe indiferenta si ii spun "Nu am putut sa fiu acolo!",ingaduitor ca de ficare data imi spune sa il pup si ma iarta.Am refuzat de aici au venit dubiile ca am pe cineva,nu am ezitat si i-am raspuns si tu ai dar si eu am!Dupa nu am putut sa ma mai abtin si acelasi pat, plin de pacate si nu doar pacatele mele sunt sigura de asta ne mai gazduieste inca o noapte la fel ca acelea din octombrie...doar ca acum e decembrie,mult mai frig afara dar totusi aceeasi caldura inauntru!
Nu pot sa imi dau seama de ce nu am putut spune niciodata NU acelei persoane de 2.04m.Langa el uit de toate cu tooate ca fac cele mai ale dracu pacate!Fa-ma cum vrei tu,nu ma intereseaza nu am ce sa regret viata mea este exact asa cum mi-am dorit.Si stiu ca in fiecare anotimp,acea camera de la etajul 6 acelasi pat si aceasi persoana mereu ma va astepta si ma va facea sa fiu speciala!Ceva se intampla cu mine,nu ma mai intereseaza de nimeni...M-am schimbat o fii bine sau rau!?Vrea raspunsuri la intrebarea asta pe mess si eventual sfaturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu