marți, 13 decembrie 2011

Multumiri!!!

Am cei mai buni priteni de pe pamant si ma bucur enorm de asta chiar daca sunt putini:x stiu ca mereu vor fii langa mine!M-au ajutat intodeauna,cu multe si sunt singurii care ma accepta asa cum sunt,imi iubesc prietenii si tocmai daia scriu acum ce scriu:">.Vreau sa continui sa merg mai departe dar alaturi de ei.
"Tot ceea ce simt iti voi scrie printre randurile astea.Esti cea mai speciala persoana pe care o cunosc jur!Adica te ador,iti ador comportamentul,faptul ca esti originala si sincera.M-ai ajutat intodeauna cu ce ai putut si chiar am stiu ca vrei sa ma ajuti.
Esti o prietena extraordinara si o persoana de invidiat.Multe ar vrea sa fie ca tine,dar niciuna nu va reusi pentru ca,una este BLONDA!
Imi cer iertare daca te-am supparat sau daca am gresit cu ceva,nu am vrut asta pentru ca tin enorm la tine.Ai fost mereu alaturi de mine,mereu m-ai incurajat si ai fost sincera cu mine.In legatura cu iubirea ta,ai sa vezi ca odata si odata isi va da seama,dar cred ca atunci te vei satura tu!Sa stii ca eu iti voi fi alaturi intodeauna si la bine si la greu!Si inca ceva,numai plange pentru cine nu te merita,esti frumoasa cand zambesti si cand razi cu gura pana la urechi!
                                                                                        Cu multa dragoste,Tabi!"
Multumesc mult Tabita,aceasta scrisoare care mi-ai scris-o de ziua mea ma face sa ma simt speciala!Te iubesc mult<3Si ii iubesc pe toti care m-au acceptat asa cum sunt!:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu