marți, 27 decembrie 2011

Obsessed with you

Imi e atat de dor de tine....deja mi s-a luat fiecare fraza,fiecare gand imi fuge la tine!De ce esti acolo si eu am ramas aici lupatandu-ma cu amintiri?Baby am ajuns sa te urasc,fiindca te iubesc.Inca ma doare faptul ca nu sunt in stare sa spun ce simt pentru tine,de frica unui amarat de refuz,de ce dor atat de mult cuvintele...Traiesc pentru a te vedea dinou,tu esti inspiratia viselor mele si stiu ca nu voi putea trece peste sentimentul ce ti-l port tie prea curand.Fiindca am ajuns sa te iubesc,de ce nici eu nu stiu.Te rog lasa-ma sa iti arat ce este iubirea!!!Accepta-ma asa cum sunt,hai sa ne cladim impreuna propria lume care sa fie traita doar in doi.Fa-ma sa zbor,arata-mi ca exista finaluri fericite si in realitate nu doar in carti cu printi si printese!A trecut si Craciunul,va trece si revelionul si eu am acelasi gand in cap te astept...da astept sa revii si sa ii dai vietii mele culoare.Esti cel mai important lucru aparut recent in viata mea,imi lipsesti si stii asta,imi doresc sa iti sarut buzele dar stiu ca nu voi putea asta vreodata fiindca tu mereu ai pe altcineva,imi este greu...
Doamne,daca pamantul ar vorbii ti-ar spune cate inimi am frant si cati am refuzat numai din cauza ta...da TU,pe care il iubesc si il doresc mai mult decat pe oricare altul.De cand te plac m-am tot gandit la un cuvant sau la o fraza sa te pot descrie,dar nu am gasit.Mi-am stors creieri in urma unui raspuns bine definit si nu a aparut niciunul.Tu esti la fel ca dragostea si ura,cuvintele nu te pot defini.Tu esti ambiguu,esti fara sens si esti ispita mea ce ma indruma spre pacate,multe pacate!Esti genul de baiat pentru care multe ar renunta la viata lor doar sa iti faca pe plac,doar sa te aiba...Eu eu sunt ceea ce mi-am dorit mereu sa fiu,sau poate nu!Sincer regret cateodata ca te iubesc fiindca imi tii inima si mintea mereu ocupate.
De cand ai plecat ma simt slabita de toate puterile si ficare zi fara tine ma face sa te doresc mai mult, ce n-as da sa fii aici acum.Mi-e atat de dor de tine,de buzele tale si de ochii aia mari si caprui...imi e dor de tot ce insemni tu!Esti atat de special doar pentru ca te iubesc,si nu m-as putea opri vreodata sa scriu despre tine . Esti imperfect , unic si nefinisat . Nu stii sa iubesti , insa o faci in modul cel mai frumos si inocent. Esti un copil intr-un corp de om mare , cu ganduri si idealuri imense , matur si sincer. Fara tine nu ar mai rasari soarele asa de frumos!Te vreau pe tine ! M-am pierdut undeva departe si vreau cat mai repede sa imi trasezi drumul spre casa . Nu vreau realitate , vreau visele cu tine : noi doi si marea . Asta e pentru tine , inger fara aripi... Te iubesc , te iubesc asa cum soarele iubeste cerul sau luna stelele . E demodat , dar te iubesc in versuri , in cuvinte , in soapte, in priviri , in vise... 



  Ruj sters. Urme de rimel pe obraz . Amintiri halucinante. Lovituri dure. Urme nemuritoare. Suflet fragil . Am plecat nervoasa si-am zis ca totul s-a terminat. E greu sa o iei de la capat. Ma dor gandurile ! N-am nevoie de nimic.Nu pot sa nu ma gandesc la tine,iluzia mea dulce!




                                                   P.S :    As vrea sa te uit dar nu pot!!!<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu