joi, 30 iunie 2011

Stii ce-i trist?

Nu ai putea niciodata sa simti durerea ce o simt zi de zi stii ce-i trist? Nu stii sa iubesti o persoana in care nu mai poti  sa ai incredere...Pe care inca o iubesti dar ea pe tine nu,fiindca iubeste o alta fata,dar te doare ca inca nu ai uitat ce iti promisase...ca el e al tau si tu a lui,ce frumos ar fi sunat,pacat ca tu stii adevarul si te doare sufletul.Cand te gandesti ca ai nevoie de iubire de-o mangaiere, de-o imbratisare in zilele cand iti e greu. In fine, toti baieti sunt la fel le sta in fire sa fie asa,sa se uite frumos si sa te vrajeasca cu vorbe ce te fac sa ii adori.Blestemi ziua in care ti-a calcat pragul si i-ai deschis usa nu si-a aratat adevarata fata,atunci parea un inger,intradevar si acum are aceeasi infatisare doar ca este un diavol deghizat in inger si te doare ca nu mai te saruta cu aceasi pasiune ca si prima oara!


 Acum stai fata-n fata cu moartea in fiecare dimineata te trezesti cu greata,fara pofta de viata caci a avut grija sa te faca sa nu mai fii nimic,acum te stingi pe zi ce trece!Sufletul ti-e gheata spune-mi oare omul din greseli invata?Daca este asa eu trebuie sa fiu un adevarat geniu ca am gresit enorm dar am invat putin.Atunci cand nu mai e speranta cu siguranta motto-ul asta tampit ramane fara importanta.Ai putea macar o data sa ma privesti in ochi si sa vezi durerea pe care o simt zi de zi,cand esti cu ea de mana...Sunt tot mai singura, mor printre cei vii.Zici ca n-ai nimic cu viata mea da ma privesti cu ura si parca te intrebi cand dracu nu o sa mai fiu sa poti sa fii tu linistit cu a ta curva...De acum aleg doar arta si nu e arta mai dreapta decat soarta!Imi promisasei dragoste,incredere si sinceritate...Unde e dragostea ,unde-i increderea, unde-i sinceritatea?Calci totul in picioare pentru a-ti face partea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu