joi, 2 iunie 2011

O iubire fara rost!

Toata lumea rade in mintea mea,ca ei stiu ca tu ai pe altcineva...eram pregatita sa te iubesc cu adevarat dar tu ai preferat-o pe ea tipa cu o tona de fard,fata ce doar machiajul ii ofera trasaturi speciale,ma intreb ce are aceasta noua ea si eu nu am?Ma oftic sincer,gelozia ma mananca putin cate putin pana cand o sa explodez,imi doream atat de mult sa fiu eu aceea care te tine de mana,aceea care sa iti spuna te iubesc in loc de multumesc,e trist ca m-ai facut sa te plac atat de mult ca apoi sa aflu ca tu o ai pe ea dar ea nu te are pe tine,intr-un fel e amuzant ca tu dupa 2 ani nu te-ai prins ca esti animalutul ei de companie...Oh,baiatule daca si tarfa asta te prosteste!Ma faci sa imi schimb parerea despre tine,observ ca nu esti decat un fraier care incearca sa impresioneze o asa numita DIVA dar nu o pot numi asa,adica poate pentru tine asta e, dar pentru alti doar o curva,asculta-ma si nu stiu de ce dar am impresia ca iti baga in cap sa ma tii la distanta si daca tu o asculti chiar ma faci sa te urasc.
 Acum,incerci sa-mi frangi inima?Crede-ma ca merge,functioneaza te pricepi la asta de minune chiar stii sa faci o fata sa planga.Trebuie sa stiu cum ar trebui sa ma lupt pentru iubire sau sa ma dezarmez, devine din ce in ce mai greu  sa ma apar de durere din inima mea provocata chiar de tine si de tarfa ta!Nu pot sa imi dau seama cum dintre atatea tarfe ai ales-o tocamai pe ea?Dar te las nu decid eu care sa fie femeia ta,dupa toate cele spuse iti vine sa crezi ca eu tot te iubesc?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu