joi, 9 iunie 2011

Dilema

Iti alegeam hainele din dulap aproape iti aruncasem jeansi in masina de spalat, pana cand am vazut o bucata de hartie semnata Tina trebuie sa spun ca am ramas putin socata...Credeam ca tie chiar iti pasa,acum inteleg totul,cumparaturile mai dese haine numai de firma si parfumuri scumpe  ce are ea si eu nu am,ma faci sa plang.Baiete,cum ai putut sa ma minti credeam ca vei muri pentru mine nu accept alta scuza,dupa 3 ani,o sa renunt nu o sa mai stau sa plang ,ai bagajele facute asezate langa usa du-te la ea!Dar iti mai dau o sansa si sper sa nu regret,cu toate ca tu ti-ai batut joc de mne,stiu ca trebuie sa pleci cu lucru in strainatate adica asa mi-a zis te cred iti spun pa si te iubesc,dar dupa ce ai plecat telefonul a ramas pe masa l-ai uitat acasa.Eu ramasa acasa era tarziu in noapte ma uitam la T.V.  asteptand sa adorm,dar fara rezultat era ora 2 noaptea iar telefonul tau suna ma ridic si vad ca era Tina fata al carui nume il vazusem pe acea hartie in buzunarul tau...Imi spune :"Buna,stiu ca nu este El,dar vreau sa iti spun ceva ti-am vazut omul in club",am ramas fara cuvinte i-am inchis.Am crezut ca e plecat din oras facand afaceri,credeam ca a spus ca se va intoarce in 3 saptamani si acum sunt furioasa stand in bucatarie devin trista uitandu-ma la pozele tale...
Cele 3 saptamani au trecut a venit acasa eram trista suparata,ma mintise...I-am zis ce am aflat atunci El a inceput sa imi spuna:" Ti-am gresit,fata am o multime de numere in telefon dar suntem de prea mult timp in relatie asta, in loc sa-ti asculti prietenele prostute mai bine mergi mai departe acum iubito,gandeste-te la asta ar fii pacat sa renuntam."Atunci inima mi s-a imuiat nu stiam ce sa mai fac...
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu