vineri, 24 iunie 2011

Jumatate

Reiau acum povestea aia veche cu sufletul pereche,dar imi e teama,recunosc nu am putere sa iti spun ca te plac.Postarea asta e pentru tine,se zice ca fiecare are undeva in lume jumatatea sa doar ca trebuie descoperita in atata lume,eu cred ca te-am gasit...Te am pe tine ce imi pot dorii mai mult?Momentan imi impart singuratatea in doua: iau eu jumate si jumate imi las mie.Cand voi venii inseamna ca m-ai chemat,cand ma vei tine dinou de mana sa imi spui ca m-ai cautat.Si daca de data asta nu ma insel inseamna ca este adevarat ca fiecare are undeva jumatate sa si stiu ca odata si odata trebuie sa iti recunosc!
Inseamna ca pan' acum, jumatatea mea,am trait pe jumatate, am visat pe jumatate si am pierdut o jumatate din viata fara sa-mi dau seama.Crezi ca-i simpla drama, gandeste-te, in definitiv e si a ta.Nu prea merg pe la prieteni vechi Sa-ntreb ce sa fac.Stiu ca nu pot sa imi spuna nimic si atunci astept sa vina totul de la tïne.Oare e adevarat toata aceasta zicala cu suflete pereche caci daca e asa eu te-am gasit pe tine si nu vreau sa te mai pierd!De cand te-am cunoscut numai exista eu,doar noi si imi asum toata iubire ce ti-o port tie ma face sa ma simt mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu