joi, 16 iunie 2011

Un vis devenit realitate..Noaptea

Seara se asterne peste intregul cartier,cateva ore de liniste care sunt tulburate de maidanezii ce umbla cautand hrana.Cand totul se linisteste si nici macar un pas nu se mai aude atunci e momentul!Caut repede o pereche de pantaloni,un tricou lejer si vesnici tenesi...Apas usor pe clanta,cobor scarile in cea mai mare graba vreau sa ajung cat mai repede la destinatia finala,o garsoniera,drumul spre acest lacas sump il pot dibui in toiul noptii fara a ma impiedica de vreo piatra sau altceva,ajunsa acolo uit de tot de necazuri,nevoi sau alte obligatii!
In acel loc pot sa fiu eu insami fara sa ascund ceva,stiu ca sunt iubita si iubesc in egala masura,imi place la nebunie cand imi deschide usa si sopteste incet ca nu cumva sa trezeasca pe cineva"Te asteptam nu mai veneai!",il ador ii ador orice gest,fiecare zambet si orice sarut daruit din partea sa.Toata noaptea sunt a lui si el este al meu,ma face sa ma simt ca in rai!Intinsa pe covor cu buzele lui soptindu-mi la ureche "Te iubesc!",iar apoi coborand usor sarutandu-ma suav pe gat,este extraordinar!Toti spun ca este un tip banal,un fraier,dar nu este asa eu pentru el mi-as pune viata contra-cost ca doar langa el pot fii eu fara obligatii si resentimente!Pacat ca asta se intampla doar noaptea,ziua suntem doar vecinii din cartier!O iubire ce nu poate fii inteleasa de nimeni,decat de cei ce o simt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu