vineri, 1 iulie 2011

Nopti de dor...

Nopti de vara,nopti de dragoste,pasiune,gelozie si fierbinti nu doar din cauza caldurii.Cand noaptea stelele se aprind si luna parca zambeste atunci se naste pasiunea,iubirea adevarata coboara pe pamant.Si noaptea cea de catifea ne priveste pe fereastra si nu povesteste nimanui aventurile noastre.Sunt nopti romantice pline de dor si nopti fantastice pline de amor,cuvinte spuse sincer si pline de iubire vorbe rostite de amandoi...Tu imi zambeai si imi spuneai ca noaptea e albastra,iar eu zambind ti-am susotit ca defapt este neagra ca-i plina de mister si de iubire tu aprobator ai clipit prelung privindu-ma in ochii mei verzi,imi place ca mereu imi dai dreptate chiar daca nu am,niciodata nu ai putea sa ma ranesti fiindca ma iubesti.Am inceput sa ne aducem aminte cum totul a inceput si ai inceput sa povestesti...
Ziua intai: 
-"Pa pui ne vedem luni.Te iubesc sa nu uiti sa ma suni.”Si cum as uita sa uit ce tu imi spui nu te-am uitat te-am sunat,te-am intrebat ce faci mi-ai raspuns
-“Defapt eram in pat”...Oups mi-a parut rau...
-“Imi pare rau ca te-am trezit” 
-“Nu-i nimic sunt fericit lady.Sunt iubit de tine…
-"Umm.. Ce vis frumos.M-ai facut sa traiesc realitatea ca pe un vis,esti cu mine sus si ai fost si jos mereu pregatit sa ma ajuti.Am trecut prin multe lucruri impreuna.Cel mai bun calmant e sa ma tii de mana,sa ma saruti si sa ma ajuti...Acum te-am sunat sa iti spun "noapte buna si te iubesc mult si mi-e dor de tine.”
Ziua doi:
 Mi-e dor de noi.La mine e soare afara,dar in suflet ploi.Ce rau e fara tine,parca nici soarele nu mai straluceste cum o facea atunci cand erai cu mine...Ce urata zi.Te sun si te intreb: 
 -“Cand vii ?”
 -“Vin luni pui ,dar stiai deja.”
 -“Da , dar nu cred ca pot sta atata timp fara tine,innebunesc!”
 -“Imi pare rau.. stii ca te iubesc!”
 -“Nu-i nimic…” zic in gandul meu...Inca 2 nopti o sa fie numai al meu... Ma chinui sa ascund ca sunt trista si spun:
-“Bine pui, ne vedem luni, te sun.”
Ziua trei:
 Deja nu mai suport!Trebuie sa te vad!Simt ca nu mai pot!Nu pot sa respir!Ce greu e fara el!Tre  sa stau pana maine . Cand vine iubitul meu...Pana maine dimineata mor,fara tine ma simt sfasiata in doua jumatati egale una langa mine si una mereu cu tine.Iti trimit mesaj.. iti spun ca mi-e dor.Abia astept sa te vad,la pieptul tau sa ma strangi si sa imi spui :-"Te iubesc!"...pentru cuvintele astea mai traiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu