duminică, 12 iunie 2011

Cel mai frumos lucru!

Visam la acel ceva care sa ma duca departe undeva visam la el, visam la cel care sa ma faca sa simt dragostea,am vrut o mangaiere,nu doar un gest ce s-a simtit si n-am inteles cand si cum m-ai facut sa te iubesc, un drum fara rost tu unde-ai fi de maine ai spune sa ma grabesc sa te gasesc ca soarele apune printre raze te-am zarit si lumina m-a cuprins! Desi orbit m-am apropiat si te-am atins si ai aprins tot ce pana acum in mine a fost stins,m-ai facut sa vad ca viata poate fi traita si in doi si m-am convins soarele spre tine m-a impins.Oare esti un vis,nu nu esti un vis esti chiar in fata mea te simt,te ating,te sarut.Esti indrumarea mea cand ma pierd in viata, nu sunt doar vise ce imi poruncesc un somn etern sunt doar sentimente reale pe care in suflet ti le astern,sa ma inveti sa taiesc si sa iubesc!

Si acum ca te am nu mai cer decat atat fiecare zi cu tine sa fie un nou inceput,fiecare dimineata sa fi aici langa mine sa te simt,sa te cuprind in brate sa te strang,sa fii al meu sa fiu a ta!C-un sarut m-ai vrajit m-am pierdut parca o raza de lumina mi te-a scos in cale stau si ma intreb si acum  "e adevarat oare?".Ce se intampla intre noi ca totul merge bine parca e un vis frumos ce nu vreau sa se termine niciodata tu sa fii mereu aici si eu sa fiu singura care te simte,te saruta si te atinge si de-ar fi sa ma trezesc sa te vad dormind sa nu pleci vreodata de tine depind de tine ma prind cu tine ma simt implinita,fericita si iubita! Nu stiu daca ma crezi tu esti tot ce mi-am dorit esti tot ce am cautat si te-am gasit iti promit k nu o sa gresesc si nu te mint stii ca imi place sa adorm mereu cu vocea ta in gand!Ca tu imi esti cea mai scumpa persoana!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu