joi, 2 iunie 2011

Ai plecat...

  Sper ca stii mirosul tau a ramas intiparit pe mine probabil esti deja in zbor catre orasul tau natal,am nevoie de ocrotire, de propria mea protectie, sa ma pun pe mine in centru atentie si sa incerc sa uit de tine.Asta nu are nimic de-a face cu tine e ceva personal, eu si cu mine si imi va fi dor de tine, asa cum unui copil ii e dor de imbratisarea mamaei lui,dar trebuie sa merg mai departe cu viata mea,nu mai sunt copil sunt fata mare acum iar fetele mari nu plang!
     Cu toti asteptam ceva,iar eu, te astept pe tine! Dar acolo unde esti cred ca ai o noua ea!Diminetile tarzi iar ochii imi sunt plini de lacrimi,iar privirea imi e direct spre perna ta,aprind o tigara plansul imi inunda fata nu pot sa nu ma gandesc la tine...as vrea sa te pui in locul meu macar pentru o clipa sa vezi ce simt de cand tu nu mai esti cu mine sau mai bine zis langa mine.Toti vrem culori in viata noastra dar a mea e alb negru din cauza ta si cautam printre zeci si mii de chipuri pe-al tau dar nu era nicaieri,de data asta te-am pierdut pentru totdeuna.Viata-i un sir de asteptari in care cauti persoana care sa te iubeasca si sa te inteleaga perfect dar e greu,atat de greu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu