sâmbătă, 11 iunie 2011

Visatorul:X

Ce s-a intamplat,ce am facut?Stop...totul trebuie sa iau o pauza adica una care sa ma indrume spre  lumina,caci mai nou numai intunericul imi e prieten.Am mers...am parasit...am urmat ...am trait....sau am murit?Doar am crezut, am crezut ca este valoros sa iubesti si sa te pierzi,pierdut intr-o fantezie.Deci de ce eziti?Du-ma intr-un alt loc atat de departe sa pot iesi din intuneric cu mare viteza ,ca la o cursa,ca si fulgeru cerul e aprins...Dar ti-ai pierdut drumul ai condus gresit,acolo unde trebuie sa ajung totul e mai bine pot visa dinou.
Chem alaturi de mine un Visator,unul care sa ma poata ridica sau cobora pe culmile iubirii. Cred in tine ai ceva de dovedit,sa ma inveti pe mine dinou sa iubesc si sa visez!Esti o stea iti vad raza stralucitoare pe drumul tau spre teiul luminat ,linia de sosire spre care alerg sa ajung la tine,sudoarea si lacrimile,iar tu imi spui:"Poti sa-ti canalizezi lacrimile ,deschide-ti ochii,ochii tai  intradevar va fi bine can tu esti alaturi de mine!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu