marți, 28 iunie 2011

Nimic

Acum chiar iti simt lipsa chiar am ajuns sa cred ma doare sa traiesc si sa ma gandesc ca am ales in locul Raiului infernul...si imi pare rau,regret!Mi-e dor de saruturile tale simt ca mor pe dinauntru ma indepartez de tine, ma afund in intuneric si ma regasesc in final...singura abandonata cu un dor nespus,neatins!Adevarul este ca ma simt rau sufar si imi vine sa strig...Tu nu mai esti aici langa mine,acum sunt singura si nu stiu daca mai iubesc sau nu.Imi lipsesti...tu imi lipsesti imi amintesc de tine,de rasuflarea ta calda de vorbele dulci spuse sub clar de luna, de orice lucru facut impreuna.Mi-e dor de tine, te simt in suflet! Regret, ma urasc si sunt disperata nimeni nu va mai fii ca tine...
 Acum chiar iti simt lipsa sunt aproape nimicita, pot simti toata singuratatea care imi provoaca teama sunt o fraiera te-am lasat sa pleci exact atunci cand te iubeam mai mult. Chiar daca durerea este intensa sa incerc sa rezist la lupta finala,e ca si cum as vrea sa trec desertul fara pic de apa!Te-am iubit enorm poate ca nu a trebuit,poate ca m-am inselat dar acum asta ma doare si stiu ca nu mai conteaza nimic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu