duminică, 19 iunie 2011

Adio

Durere,de cand te-am pierdut, m-am pierdut si eu, inima mea simtindu-se jos ca o potcoava.Imi pare rau pentru probleme pe care te-am pus pe tine si inima ta,asta pentru ca prietenii spun ca am facut misto de tine,dar Dumnezeu stie ca as face orice pentru o iubire ca inainte, rugandu-ma pentru ziua in care te-ai intoarce la mine spunandu-mi ca ma ierti dandu-mi o noua sansa, am nevoie de ea ca de aer,caci viata fara tine e ca o zi cu ploaie!Nu vreau sa avansez, nu vreau sa trec peste amintirile cu tine asa ca cersesc dinou atingerile tale,sarutarile si toate lucrurile ce le faceam impreuna.Dar am dat-o in bara,iar tu mi-ai spus ca nu imi pasa,eu eram puiul lui iar el era soldatul meu,tu erai pistolul de la capul meu....Bang!
Am fost singura,te-am asteptat ma prefac si asta e tot ce pot sa fac.Dragostea pe care o trimit nu ajunge la inima ta sper ca ma auzi!Te-ai ascuns, niciodata nu lasai sa se vada ca suferi,dar vointa ta de a ajunge sus a coborat jos mai jos ca niciodata.Tu ai uitat totul,ai uitat ca imi promisesei o casa,doi copii si o famile ca in povesti...Imi amintesc dragostea, imediata dupa certuri nu-mi poti spune ca nu iti mai amintesti acele nopti.Doamne da-mi inapoi baiatul ca sa poata sa-mi dea inapoi viata.Vezi tu asta e doar un cosmar, deci clipesc de doua ori imi deschid ochii sperand ca ea va fi langa mine imi amintesc vremea aia, as vrea s-o pot aduce inapoi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu