vineri, 24 iunie 2011

Fara el....

Nu stiu cum ar fii fost daca nu l-as fii cunoscut pe el,nu stiu cine m-ar fi scos din atatea probleme doar sa imi vada zambetul dinou pe buze,sau doar sa ma auda spundandu-i un multumesc!El este cel mai frumos lucru din aceste zile insiruite in saptamani,luni si apoi ani,el este prima raza de soare care imi intra pe fereastra,el este orice lucru bun din viata mea,nimeni nu ii poate lua locul...el este baiatul meu special care este tot timpul aici pentru mine,iar eu pentru el!Nu vreau sa il pierd,fiindca daca il voi pierde raman fara nimic in aceasta lume rea,care imi doreste raul,nimeni nu vrea sa te ajute sa faci ceva toti vor decat sa te vada distrus ,terminat.
Cu el ma simt cel mai bine,ma simt in siguranta,caci in bratele lui nimeni nu imi poate face rau nimeni nu ma poate atinge...El este ingerul meu,protectorul meu!Il iubesc mult si nu pot sa mint,nu ma pot ascunde caci cu el totul prinde culoare!Nimeni nu cred ca ar fii facut atatea lucruri pentru mine,cate a facut el...Nimeni!!!Poate ca intr-o zi ma voi putea revansa , imi voi putea rascumpara greselile,chiar daca mereu voi fii aici,ca nimeni nu poate face ce face el caci e singurul ce imi poate simtii durere prin telefon!
Doamne,iti multumesc ca l-am cunoscut pe el!Au fost zile si grele si usoare dar pe toate le-am trecut alaturi de el,a fost mult mai usor asa!Ii multumesc pentru ca mereu imi aduce zambetul pe buze si are grija de mine! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu